Młodszy Specjalista ds. Obsługi klienta z j. niemieckim

Kraków, małopolskieUmowa o pracęTa oferta jest aktualna

Zgłoś się do nas, jeśli:

  • W codziennej pracy generujesz pomysły i potrafisz je skutecznie realizować
  • Jesteś zmotywowany do działania
  • Lubisz energiczne środowisko
  • Dokładność i elastyczność to twoje drugie imię
  • Wyzwania zachęcają Cię do szukania rozwiązań oraz ich wdrażania
  • Masz doświadczenie w pracy z klientem
  • Znasz język niemiecki na poziomie przynajmniej B1

Do twoich obowiązków należeć będzie:

  • Obsługa klientów w języku niemieckim (kontakt telefoniczny i mailowy), reagowanie na bieżące potrzeby klientów oraz obsługa nowych zapytań ofertowych
  • Bieżąca obsługa opiekunów osób starszych w Niemczech, odpowiadanie na pytania i zgłaszane problemy opiekunów
  • Organizacja procesu wymian opiekunów, planowanie, koordynowanie od strony logistycznej
  • Diagnoza sytuacji problemowych, szukanie rozwiązań i proponowanie ich klientom oraz opiekunom
  • Udział w projektach mających na celu optymalizację procesów w dziale

Wybranym kandydatom zaoferujemy:

  • Pracę, która naprawdę ma sens
  • Atrakcyjne warunki: wynagrodzenie, które cyklicznie rośnie wraz z twoimi kompetencjami
  • Codzienną pracę z językiem niemieckim
  • Kompleksowe szkolenia przygotowujące do pracy i rozwijające kompetencje
  • Jasną ścieżkę kariery i fair podejście do każdego pracownika
  • Bycie częścią zespołu który się szanuje, dobrze ze sobą współpracuje i spędza razem czasem nawet po pracy
  • Możliwość zdobycia wiedzy o chorobach demencyjnych i opiece nad osobami starszymi dzięki współpracy z Akademią Opiekunów
  • Łatwy dojazd do naszego biura (Centrum Biurowe Bonarka), darmowy parking oraz inne benefity (pakiet medyczny, karta multisport)
  • Coroczny zjazd firmowy na łonie natury
Wróć do listy ofert