Praca,
która ma głębszy sens

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego

Kraków, małopolskieUmowa o pracęTa oferta jest aktualna
Dodaj ofertę do ulubionych Usuń ofertę z ulubionych

Kontakt w sprawie oferty:

Zgłoś się do nas, jeśli:

  • w codziennej pracy generujesz pomysły i potrafisz je skutecznie realizować
  • jesteś zmotywowany do działania i lubisz energiczne środowisko pracy
  • potrafisz pracować pod presją czasu
  • wyzwania zachęcają Cię do szukania rozwiązań oraz ich wdrażania
  • doświadczenie w obsłudze klienta mile widziane
  • znasz język niemiecki na poziomie przynajmniej B1 i chcesz go rozwijać w codziennej pracy

Do Twoich obowiązków należeć będzie:

  • obsługa klientów niemieckojęzycznych zgodnie ze standardami obowiązującymi w firmie, kontakt telefoniczny i mailowy, reagowanie na bieżące potrzeby klientów
  • bieżący kontakt z klientem wewnętrznym (m.in. personelem opiekuńczym)
  • budowanie relacji z klientem zewnętrznym i wewnętrznym
  • organizacja procesu wymian opiekunów, planowanie, koordynowanie od strony logistycznej
  • diagnoza sytuacji problemowych, szukanie rozwiązań i proponowanie ich klientom oraz opiekunom
  • współpraca z zespołami wewnętrznymi w firmie
  • udział w projektach mających na celu optymalizację procesów w dziale

Wybranym kandydatom zaoferujemy:

  • atrakcyjne warunki: wynagrodzenie, które cyklicznie rośnie wraz z twoimi kompetencjami
  • codzienną pracę z językiem niemieckim
  • kompleksowe szkolenia przygotowujące do pracy i rozwijające kompetencje
  • jasną ścieżkę kariery i fair podejście do każdego pracownika
  • pracę, która naprawdę ma sens
  • bycie częścią zespołu, który się szanuje, dobrze ze sobą współpracuje i spędza razem czasem nawet po pracy
  • łatwy dojazd do naszego biura (Centrum Biurowe Bonarka), darmowy parking oraz inne benefity (pakiet medyczny, karta multisport)
  • coroczny zjazd firmowy na łonie natury
Wróć do listy ofert

Zdanie pracowników jest dla nas ważne.
Zobacz, co myślą o pracy z ATERIMA!

sprawdź opinie