Młodszy specjalista ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego

Kraków, małopolskieUmowa o pracęTa oferta jest aktualna
Dodaj ofertę do ulubionych Usuń ofertę z ulubionych

Zgłoś się do nas, jeśli:

  • W codziennej pracy generujesz pomysły i potrafisz je skutecznie realizować,
  • Jesteś zmotywowany do działania i lubisz energiczne środowisko pracy,
  • Potrafisz pracować pod presją czasu,
  • Wyzwania zachęcają Cię do szukania rozwiązań oraz ich wdrażania,
  • Doświadczenie w obsłudze klienta mile widziane,
  • Znasz język niemiecki na poziomie przynajmniej B2 i chcesz go rozwijać w codziennej pracy.

Do Twoich obowiązków należeć będzie:

  • Obsługa klientów niemieckojęzycznych zgodnie ze standardami obowiązującymi w firmie, kontakt telefoniczny i mailowy, reagowanie na bieżące potrzeby klientów,
  • Bieżący kontakt z klientem wewnętrznym (m.in. personelem opiekuńczym),
  • Budowanie relacji z klientem zewnętrznym i wewnętrznym,
  • Organizacja procesu wymian opiekunów, planowanie, koordynowanie od strony logistycznej,
  • Diagnoza sytuacji problemowych, szukanie rozwiązań i proponowanie ich klientom oraz opiekunom,
  • Współpraca z zespołami wewnętrznymi w firmie,
  • Udział w projektach mających na celu optymalizację procesów w dziale.

Wybranym kandydatom zaoferujemy:

  • Atrakcyjne warunki: wynagrodzenie, które cyklicznie rośnie wraz z twoimi kompetencjami,
  • Codzienną pracę z językiem niemieckim,
  • Kompleksowe szkolenia przygotowujące do pracy i rozwijające kompetencje,
  • Jasną ścieżkę kariery i fair podejście do każdego pracownika,
  • Pracę, która naprawdę ma sens,
  • Zgrany zespół, który wspólnie działa na rzecz realizacji celów,
  • Łatwy dojazd do naszego biura (Centrum Biurowe Bonarka), darmowy parking oraz inne benefity (pakiet medyczny, karta multisport).
Wróć do listy ofert

Zdanie pracowników jest dla nas ważne.
Zobacz, co myślą o pracy z ATERIMA!

sprawdź opinie