Staż w Dziale IT Helpdesk

Kraków, małopolskieDo uzgodnieniaTa oferta jest aktualna
Dodaj ofertę do ulubionych Usuń ofertę z ulubionych

Zgłoś się do nas, jeśli:

  • Jesteś studentem lub absolwentem szkoły bądź studiów na kierunki informatycznym lub pokrewnym,
  • Posiadasz wiedzę na temat komputerów, systemu Windows, narzędzi MS Office, poczty elektronicznej,
  • Masz podstawową wiedzę na temat zagadnień sieciowych,
  • Chcesz wykorzystać swoją wiedzę i doświadczenie, aby rozwiązywać problemy techniczne współpracowników,
  • Potrafisz drążyć tematy do końca,
  • Chcesz szukać nowych rozwiązań, a nie tylko pracować w oparciu o utarte schematy,
  • Mile widziana znajomość Exchange, Sharepoint Online, OneDrive, Windows Server, zagadnień konfiguracji połączeń VPN, urządzeń sieciowych, technologii wirtualizacji Hyper-V.

Do Twoich obowiązków należeć będzie:

  • Udzielanie bieżącego wsparcia oraz diagnozowanie i rozwiązywanie problemów pracowników w zakresie sprzętu, systemów, obsługi komputera, poczty elektronicznej itp.,
  • Przygotowywanie sprzętu dla nowych pracowników w firmie,
  • Przygotowywanie dokumentacji w dziale,
  • Wsparcie w innych, bieżących zadaniach Działu IT Helpdesk.

Wybranym kandydatom zaoferujemy:

  • Płatny staż i elastyczny grafik,
  • Możliwość rozwoju zawodowego w obszarze IT w doświadczonym,
  • Szkolenia przygotowujące do pracy i wsparcie opiekuna merytorycznego w okresie stażu,
  • Różnorodne zadania i ciekawe projekty w obszarze IT,
  • Lokalizację biura przy Centrum Bonarka (wygodny dojazd autem z miejscami do parkowania, autobusem lub rowerem), nowoczesne biuro i niezbędne narzędzia do pracy.
Wróć do listy ofert

Zdanie pracowników jest dla nas ważne.
Zobacz, co myślą o pracy z ATERIMA!

sprawdź opinie