Specjalista ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego

Kraków, małopolskieUmowa o pracęTa oferta jest aktualna
Dodaj ofertę do ulubionych Usuń ofertę z ulubionych

Zgłoś się do nas, jeśli:

  • Znasz język niemiecki na poziomie przynajmniej B2 i chcesz go rozwijać w codziennej pracy,
  • W codziennej pracy generujesz pomysły i potrafisz je skutecznie realizować,
  • Jesteś zmotywowany do działania i lubisz energiczne środowisko pracy,
  • Potrafisz pracować pod presją czasu,
  • Jesteś komunikatywny, potrafisz budować dobre relacje biznesowe,
  • Wyzwania zachęcają Cię do szukania rozwiązań oraz ich wdrażania,
  • Masz doświadczenie w pracy z klientem.

Do Twoich obowiązków należeć będzie:

  • Obsługa niemieckojęzycznych klientów, kontakt telefoniczny i mailowy, reagowanie na bieżące potrzeby klientów,
  • Obsługiwanie nowych zapytań ofertowych,
  • Budowanie długofalowych relacji z klientem zewnętrznym i wewnętrznym,
  • Organizacja procesu wymian personelu medycznego wyjeżdżającego do Niemiec, planowanie, koordynowanie od strony logistycznej,
  • Współpraca z zespołami wewnętrznymi w firmie,
  • Udział w projektach mających na celu optymalizację procesów w dziale.

Wybranym kandydatom zaoferujemy:

  • Stabilne miejsce zatrudnienia w polskiej firmie o międzynarodowym zasięgu oraz ugruntowanej pozycji na rynku,
  • Kompleksowe szkolenia przygotowujące do pracy i rozwijające kompetencje,
  • Pracę, która naprawdę ma sens,
  • Jasną ścieżkę kariery i fair podejście do każdego pracownika,
  • Dodatkowe benefity (programy promocji zdrowia wśród pracowników, opieka zdrowotna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie)
  • Pracę w zespole z kulturą organizacyjną i wartościami nakierowanymi na różnorodność i wspólnie działa na rzecz realizacji celów,
  • Biuro bez barier architektonicznych, a miejsce pracy przystosowane dla pracowników z niepełnosprawnością.
Wróć do listy ofert

Zdanie pracowników jest dla nas ważne.
Zobacz, co myślą o pracy z ATERIMA!

sprawdź opinie