Konsultant Wsparcia Opiekunek

Kraków, małopolskieDo uzgodnieniaTa oferta jest aktualna
Dodaj ofertę do ulubionych Usuń ofertę z ulubionych

Zgłoś się do nas, jeśli:

  • masz doświadczenie w obsłudze klienta
  • wykazujesz inicjatywę, proaktywność i poczucie odpowiedzialności
  • dobrze organizujesz swoją pracę
  • posiadasz umiejętność efektywnej pracy w zespole oraz z klientem
  • budowanie i utrzymywanie relacji z klientem to Twoja mocna strona
  • wykazujesz wysoki poziom zaangażowania i chęć rozwoju zawodowego
  • cechuje Cię komunikatywność oraz zdolność nawiązywania kontaktów
  • wiesz jak obsługiwać komputer

Do Twoich obowiązków należeć będzie:

  • obsługa zapytań telefonicznych i mailowych od Opiekunek
  • dbanie o pozytywne relacje z Opiekunkami
  • prowadzenie korespondencji z klientami i potencjalnymi klientami
  • administracyjne wsparcie zespołu
  • reprezentowanie najwyższych standardów obsługi klienta

Wybranym kandydatom zaoferujemy:

  • stabilne miejsce zatrudnienia w polskiej firmie o międzynarodowym zasięgu oraz ugruntowanej pozycji na rynku
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • możliwość uczenia się od najlepszych w branży,
  • zgrany zespół, który wspólnie działa na rzecz realizacji celów,
  • możliwość pracy w trybie home office
  • pracę w firmie o jasnych i przejrzystych wartościach, które budują naszą kulturę organizacyjną
  • twórczą, nieformalną atmosferę pracy
  • dodatkowe benefity (programy promocji zdrowia wśród pracowników, opieka zdrowotna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie)
  • programy wolontariatu pracowniczego
  • biuro bez barier architektonicznych, a miejsce pracy przystosowane dla pracowników z niepełnosprawnością
  • pracę w zespole z kulturą organizacyjną i wartościami nakierowanymi na różnorodność
Wróć do listy ofert

Zdanie pracowników jest dla nas ważne.
Zobacz, co myślą o pracy z ATERIMA!

sprawdź opinie