Specjalista ds. obsługi Klienta niemieckojęzycznego

Kraków, małopolskieUmowa o pracęTa oferta jest aktualna
Dodaj ofertę do ulubionych Usuń ofertę z ulubionych

Zgłoś się do nas, jeśli:

  • Swobodnie posługujesz się językiem niemieckim
  • Możesz pochwalić się doświadczeniem w kontakcie telefonicznym z klientem
  • Cechuje Cię pozytywne nastawienie i komunikatywność
  • Lubisz rozmawiać z Klientami i potrafisz elastycznie reagować na ich potrzeby

Do Twoich obowiązków należeć będzie:

  • Nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami niemieckojęzycznymi,
  • Kontakt telefoniczny i mailowy z Klientami,
  • Obsługiwanie nowych zapytań ofertowych,
  • Wsparcie procesu wyjazdów Naszych Opiekunów do Niemiec - pomoc w planowaniu, koordynowaniu od strony logistycznej

Wybranym kandydatom zaoferujemy:

  • Stabilne miejsce zatrudnienia w polskiej firmie o międzynarodowym zasięgu oraz ugruntowanej pozycji na rynku,
  • Szkolenia przygotowujące do pracy i rozwijające kompetencje,
  • Pracę, która naprawdę ma sens,
  • Jasną ścieżkę kariery i fair podejście do każdego pracownika,
  • Dodatkowe benefity (programy promocji zdrowia wśród pracowników, opieka zdrowotna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie)
  • Pracę w zespole z kulturą organizacyjną i wartościami nakierowanymi na różnorodność i wspólnie działa na rzecz realizacji celów,
  • Biuro bez barier architektonicznych, a miejsce pracy przystosowane dla pracowników z niepełnosprawnością
Wróć do listy ofert

Zdanie pracowników jest dla nas ważne.
Zobacz, co myślą o pracy z ATERIMA!

sprawdź opinie